Ove školske godine naša škola se uključila u projekt Foruma za slobodu odgoja i UNICEF-a Hrvatska pod nazivom „Škola podrške: učenje za otpornost, inkluziju i mentalno zdravlje“ . Pedagog Andrej Hodonj, učiteljica razredne nastave Ivana Job i učiteljica njemačkog jezika Andrea Bračun sudjelovali su u različitim edukacijama.
U uvodnoj edukaciji pod nazivom „Škole podrške“ odgojno-obrazovni djelatnici dobili su informacije na koji način razvijati i poticati učenikov emocionalni i socijalni razvoj te izgrađivati pozitivnu vršnjačku interakciju.
Na drugoj edukaciji pod nazivom „Metodika poučavanja djece iz skupina u nepovoljnom položaju“ učitelji su stekli znanja i metode na koji način motivirati i potaknuti djecu iz skupina u nepovoljnom položaju.
U trećoj edukaciji pod nazivom „Zajedno: suradnja s roditeljima“ učitelji su unaprjeđivali svoje profesionalne kompetencije u području suradnje i partnerskih odnosa s roditeljima.
Ravnateljica Ksenija Žunec, u sklopu navedenog projekta pohađala je Akademiju za ravnatelje, edukacijski program koji kroz pet modula u trajanju od pet mjeseci pruža stručnu podršku ravnateljima u njihovoj ključnoj ulozi vođenja škola.
Cilj je jačanje kapaciteta školskih lidera u stvaranju podržavajućeg školskog okruženja. U programu je sudjelovalo je 20 ravnatelja i ravnateljica iz Koprivničko-križevačke i Virovitičko-podravske županije, koji su kroz stručna predavanja, radionice i razmjenu iskustava stekli nova znanja i alate za unapređenje svojih škola.
Program Akademije pokriva širok spektar tema ključnih za suvremeno ravnateljstvo:
Upravljanje školom s jasnom vizijom – liderstvo unutar postojećeg okvira rada ravnatelja;
Razvoj škole utemeljen na podacima – strateško planiranje i razvojni plan škole;
Kurikulum kao izraz identiteta škole – kompetencije za održivost i razvoj školskog kurikuluma;
Komunikacijom do kvalitete – odnosi u timu, upravljanje sukobima, medijacija;
Upravljanje ljudskim potencijalima – alati i strategije za učinkovito vođenje zaposlenika;
Stvaranje uključive škole – prepoznavanje potreba, jednake prilike i dobrobit svih učenika;
Suradnja s roditeljima i krizno upravljanje – izgradnja partnerskih odnosa i odgovori na krizne situacije.
