Cilj radionice: prepoznati i razumjeti osnovne osjećaje kod sebe i drugih, razvijati odnos prema sebi i drugima.
Ishodi: prepoznati i razumjeti vlastite osjećaje i osjećaje drugih te predložiti i preporučiti drugima što mogu učiniti da se osjećaju bolje. Učenici izvlače kartice i crtaju lice osobe sa zadanim osjećajem. Potom razgovaraju o osjećajima i kako pomoći nekome da se bolje osjeća i što bi ta osoba mogla sama učiniti da se bolje osjeća.
Zaključili smo da su svi osjećaji prirodni i treba ih znati izraziti na prihvatljiv način te drugima ponuditi svoju pomoć.
Cilj: razvijanje suradnčkih odnosa u razredu i pozitivne razrede klime.
Ishodi: objasniti važnost prijateljstva u vlastitu životu, nabrojiti koji su poželjni, a koji nepoželjni načini ponašanja u prijateljskim odnosima te odabrati one pomoću kojih mogu unaprijediti prijateljstva.
Učenici razgovaraju zašto su prijatelji važni i koje bi osobine trebali imati te kako bi se pravi prijatelji trebali ponašati.
Zatim na kartice u boji ispisuju koje osobine treba imati prijatelj te ih lijepe na piramidu prijateljstva tako da najvažnije načine ponašanja i osjećaje vezane za prijateljske odnose stavljaju u temelje piramide, a one manje važne prema vrhu piramide.
Radionice “Ruganje i odbacivanje bole”
U sklopu preventivnog projekta Škola nenasilja-program prevencije nasilja kod djece pedagog je u 1. razredu održao radionicu na temu „Ruganje i odbacivanje bole“. Učenici su kroz priču „Magarac se osjeća poniženo“ naučili kako se nositi sa neugodnim osjećajem...