2018-03-23 08:36:44

Projektno učenje: Proljetnice

Tijekom ožujka učenici 1. razreda imali su dva školska sata projektnog učenja na temu Proljetnice. Cilj projektnog učenja bio je prepoznati vjesnike proljeća odnosno proljetnice.

Na početku prvog sata s učenicima sam najprije provela anketu kako bih uvidjela jesu li i koliko učenici upoznati s proljetnicama. Svi su učenici čuli za pojam proljetnica, a 7 od 11 učenika je navelo kako su proljetnice cvijeće koje se javlja u proljeće. Nadalje, na anketnom listiću učenici su dobili i slike visibabe, jaglaca i šafrana ispod kojih je iste trebalo imenovati. Visibabu su svi prepoznali, jaglac je prepoznalo troje učenika dok za šafran nitko nije čuo. Sljedeća aktivnost je bilo proučavanje proljetnica kroz grupni rad. Učenici su bili podijeljeni u četiri grupe. Svaka je grupa trebala proučiti jednu proljetnicu te uratke prezentirati ostatku razreda. Proljetnice koje su učenici proučavali bile su: visibaba, jaglac, šafran i ljubičica. Učenici su u grupi čitali tekst o proljetnici, proučavali izgled i dijelove proljetnice, izrađivali njezinu „osobnu kartu“, crtali ju, crtali znak za podizanje svijesti o očuvanju proljetnice (npr. znak za zabranjeno branje visibaba) te pisali pjesmu o proljetnici.

Tijekom drugog školskog sata, razgovarali smo o proljetnicama s kojima smo se upoznali prethodni sat te izradili plakat. Učenici su također na evaluacijski listić napisali nešto o proljetnici o kojoj su željeli pisati. Nakon toga uputili smo se u školsko dvorište u potragu za proljetnicama. Pronašli smo jaglac i ljubičice. Pri povratku u razred pjevali smo pjesme o proljetnicama.

Učiteljica: Mihaela Mandić

 

 


Osnovna škola "Davorin Trstenjak" Čađavica