preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Davorin Trstenjak" Čađavica

Login
Upisi u srednju školu

Jelovnik školske kuhinje

 

 

Priloženi dokumenti:
Skolski jelovnik 042024 (2).docx

Energetska obnova

Energetska obnova Osnovne škole „Davorin Trstenjak" Čađavica

Pilot projekt 4c1.2

http://www.strukturnifondovi.hr/

Oglasna ploča
Priloženi dokumenti:
Godisnji plan i program - za web.pdf

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 1. 2010.

Ukupno: 116705
Ovaj mjesec: 364
Danas: 4
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Medijska pismenost u razrednoj nastavi matične škole Čađavica
Autor: Andrej Hodonj, 24. 4. 2018.

Učenici 1., 2., 3. i 4. razreda matične škole Čađavica obilježili su 19.travnja na satu hrvatskog jezika medijsku pismenost. 


Učenici 1. razreda su se upoznali s pojmom medij, za što nam on služi te koji nas mediji okružuju. Razgovarali smo o tome koji medij najviše koriste te za što. Zaključili smo da najviše učenika od medija koristi tv. Nadalje, razgovarali smo o dobrim i lošim stranama medija. Učiteljica je pročitala tvrdnju koja označava dobru ili lošu stranu medija, a učenici su podigli crveni karton ako misle da je tvrdnja loša strana medija te zeleni ukoliko misle da je tvrdnja dobra strana medija. Na kraju smo zajedno izradili plakat o dobrim i lošim stranama medija.

Učenici 2. razreda razgovarali su o pozitivne strane tiskanih medija i nasilju u crtanim filmovima. U časopisima iz skolske knjiznice pronalazili su pozitivne strane tiskanih medija i zapisivali u dvije skupine na plakate. Nasilje u crtanim filmovima su učenici za zadaću pogledali crtane filmove i na satu smo razgovarali u kojim crtanim filmovima se prikazuje nasilje. Učenici su napisali crtane filmove koje gledaju i ispunili u dvije skupine upitnik o crtanim filmovima .

Učenici 3. razreda razgovarali su slici omiljenih idola u medijima te količini reklama u filmskom programu. Razgovarali smo o tome kako se idoli prikazuju kao lijepi,  zgodni i pametni, što i nije uvijek točno, i da ih djeca često kopiraju jer žele izgledati kao svoji omiljeni idoli. Učenici su dobili listić sa zadatkom da pogledaju film ili seriju i zabilježe neke podatke o broju blokova reklama, broju reklama u jednom bloku, o čemu su i reklame itd.

Učenici 4. razreda razgovarali su o pozitivnim i negativnim medijskim sadržajima u medijima, mogućem utjecaju negativnih sadržaja na djecu te edukativnim sadržajima.  

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju