Energetska obnova Osnovne škole „Davorin Trstenjak" Čađavica
Pilot projekt 4c1.2
http://www.strukturnifondovi.hr/
Učenici 1., 2., 3. i 4. razreda matične škole Čađavica obilježili su 19.travnja na satu hrvatskog jezika medijsku pismenost.
Učenici 1. razreda su se upoznali s pojmom medij, za što nam on služi te koji nas mediji okružuju. Razgovarali smo o tome koji medij najviše koriste te za što. Zaključili smo da najviše učenika od medija koristi tv. Nadalje, razgovarali smo o dobrim i lošim stranama medija. Učiteljica je pročitala tvrdnju koja označava dobru ili lošu stranu medija, a učenici su podigli crveni karton ako misle da je tvrdnja loša strana medija te zeleni ukoliko misle da je tvrdnja dobra strana medija. Na kraju smo zajedno izradili plakat o dobrim i lošim stranama medija.
Učenici 2. razreda razgovarali su o pozitivne strane tiskanih medija i nasilju u crtanim filmovima. U časopisima iz skolske knjiznice pronalazili su pozitivne strane tiskanih medija i zapisivali u dvije skupine na plakate. Nasilje u crtanim filmovima su učenici za zadaću pogledali crtane filmove i na satu smo razgovarali u kojim crtanim filmovima se prikazuje nasilje. Učenici su napisali crtane filmove koje gledaju i ispunili u dvije skupine upitnik o crtanim filmovima .
Učenici 3. razreda razgovarali su slici omiljenih idola u medijima te količini reklama u filmskom programu. Razgovarali smo o tome kako se idoli prikazuju kao lijepi, zgodni i pametni, što i nije uvijek točno, i da ih djeca često kopiraju jer žele izgledati kao svoji omiljeni idoli. Učenici su dobili listić sa zadatkom da pogledaju film ili seriju i zabilježe neke podatke o broju blokova reklama, broju reklama u jednom bloku, o čemu su i reklame itd.
Učenici 4. razreda razgovarali su o pozitivnim i negativnim medijskim sadržajima u medijima, mogućem utjecaju negativnih sadržaja na djecu te edukativnim sadržajima.